.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث هتل ورزش در مازندران

مديركل تربيت بدني مازندران از ساخت هتل ورزش در سواحل مركز استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، امير پريچهره در جلسه پيگيري مصوبه دولت در مازندران با موضوع ورزش اظهار داشت: براي ساخت اين هتل كه ويژه ورزشكاران و ميزباني مسابقات ورزشي است، حدود 2 ميليارد تومان اعتبار اختصاص يافت.
وي محل ساخت اين هتل را سواحل مركز استان در زميني به مساحت 2 هكتار اعلام كرد و افزود: موافقتنامه ساخت اين هتل نيز مراحل پاياني خود را مي‌گذراند.
مديركل تربيت بدني مازندران از تجهيز اين هتل به استخر سرپوشيده استاندارد خبر داد و خاطرنشان كرد: تاكنون مركز استان به ‌خاطر نداشتن هتل ويژه مسابقات از ميزباني بسياري از مسابقات غافل ماند.
پريچهره توجه به پروژه‌هاي ورزشي روستاها را اولويت دولت برشمرد و تصريح كرد: در حال حاضر 45 پروژه ورزشي نيمه‌كاره در روستاهاي استان مشغول ساخت است.
وي از وجود 140 پروژه ورزشي در استان خبر داد و تصريح كرد: بر اساس تصميم اجراي مصوبه‌هاي دولت 35 درصد از اين پروژه‌ها در روستاهاي استان احداث مي‌شود.
معاون سياسي ـ امنيتي استاندار مازندران نيز در اين جلسه از اختصاص 6 ميليارد تومان براي پروژه‌هاي ورزشي مصوب دولت در استان خبر داد و اضافه كرد: در دور دوم سفر هيئت دولت به استان مازندران، ساخت 52 سالن در استان مورد تصويب قرار گرفت.
جواد قناعت خواستار توزيع عادلانه اعتبارات و ساخت سالن در روستاها و شهرهاي مازندران شد و ادامه داد: در تعريف طرح‌ها و پروژه‌ها بايد عدالت رعايت شود.
وي از همكاري رسانه‌ها براي تعقيب مصوبه‌هاي دولت در استان مازندران تشكر كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.